söndag 30 mars 2008

Sol ute, sol inne...


Sol i hjärta, sol i sinne. Vilken toppendag! Vaknade klockan kvart i 1 av tedoften. Sen har vi varit ute och gasat hoj hela dagen. Känns som vilken sommardag som helst, om man lyckas ignorera det faktum att det egentligen inte är speciellt varmt. Men kul var det i alla fall. Värken har hållt sig på hyfsat avstånd. Jag får attacker men de är hyfsat milda. Ont har jag ju hela tiden men det är hanterbart när jag inte tvingas stå/gå hela tiden. När jag kan vila emellanåt. Har mest slappat annars i helgen. Man inbillar sig ju att man ska bli utvilad. Men men måndag imorrn igen och lika trött som vanligt när man kommer till jobbet gissar jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är en laparoskopi och de ska in och se om de kan bränna bort lite, samt sätta in en hormonspiral. Första gången jag testar bränning samt spiral.

Har du nån erfarenhet av nån av dem???

Tack för dina ord!

Kram