torsdag 13 mars 2008

En riktig skitdag...


Har haft en riktig skitdag på jobbet idag. Morgonen började med hemska smärtor. Jag var nära att sjukskriva mig och gå hem. Men sen så blev en i personalen sjuk och en annan var tvungen att vabba... Då känns det som ett tvång att stanna kvar. Dessutom har jag inte råd att vara sjuk igen. Har varit borta 3 eller 4 gånger redan på det nya året. Det känns hemskt. Jag tog 2 tradolan och bet ihop. Vid 11 tiden började den värsta värken ge med sig, men då var man ju redan slut. Det suger verkligen musten ur en att gå runt och stålsätta sig när det enda man egentligen vill är att ligga i ett varmt bad, eller nerbäddad med en värmedyna. Inte blev det bättre av att jag bara hade sovit 2 timmar och att vi tvingades jobba över p.g.a personalbristen heller... Tvi! Nu ska jag bädda ner mig så jag klarar av att jobba sista dagen på veckan imorrn.

Inga kommentarer: