söndag 13 juli 2008

Så har man i princip...

sovit bort en hel helg. Varför blir man bara tröttare och tröttare ju mer sömn man får? Man borde ju bli piggare? Tänker alltid på fredagen att om jag sover ut på lördag så kommer jag bli pigg. Sen blir jag bara tröttare och tröttare. Kan man vara lite utarbetad tro? Semester snart i alla fall :-)
Ska jobba halva veckan, sen ska jag till sjukhuset och göra min konisering mitt i veckan. Tveksamt om jag går tillbaka till jobbet efter den. Kanske sjukskriver mig fram till semestern... Två dagar efter koniseringen ska jag på mammografin. Så det är ju inte direkt kul grejer man har framför sig innan semestern. Har ansökt om pass också som jag måste hinna försöka hämta ut nånstans mitt i veckan mellan läkarbesök, tvätt, jobb och allt annat. Det känns som en lång upploppssträcka fram till semestern just nu. *pjuh*
Återkommer efter jag gjort koniseringen och uppdaterar om hur det var i alla fall. Om inte innan.

Inga kommentarer: