måndag 28 juli 2008

En vecka av semestern har passerat..

och 12 dagar sen koniseringen. Det har känts okej. Jag har både badat och haft rajtantajtan utan större katastrof :-p så det verkar som min läkare hade rätt. Det är nu 5 veckor av min semester kvar och jag har drabbats av lite semesterstress. Idag vaknade jag kl 10 och var skittrött. Hade planer på att åka in till stan och köpa en bikini men orkade inte. Masade mig ner och köpte cigg vid 11 snåret. Vid fiket satt lite polare så jag blev kvar ett par timmar där i solgasset. 2 av dom skulle på en liten dagsutflykt till Torekällberget så jag hakade på. Det var ganska nice att knapa runt och kolla där. Avslutade med en glass på fiket där. Men imorrn då jäklar, då ska jag in till stan och hitta bikini. Måste ju ha något att bada i medans det är badväder.

Inga kommentarer: