fredag 6 juni 2008

Känner att jag kanske...

borde uppdatera läget lite, men det har inte hänt så mycket här på sistone. Har behandlat infektionen jag haft och väntar nu bara på nästa läkarbesök. Det är nu i veckan som kommer. *nervös*
Jag ringde sjukhuset angående mina journaler som de hade "glömt" att skicka och skällde ut dom efter noter. Det kändes underbart bra måste jag få säga. :-D
Vet dock inte om de skickat dom nu. Har inte orkat ringa upp Sophiahemmet och kollat det. Men det lär ju visa sig nu när jag ska dit i alla fall.
Orkar/hinner inte riktigt med att sitta i massa telefonköer på arbetstid. Känner att jag inte riktigt har den energin just nu. Håller på att försöka sluta röka nu igen, så jag känner mig inte på topp direkt. Dumt nog var jag ute med en av mina galnare väninnor igår och tog "ett glas". Då trillar man ju dit direkt igen... :-(
Hur slutar man röka? Tips efterlyses!

Inga kommentarer: