onsdag 25 juni 2008

En knöl i bröstet som...

grädde på moset. Jag hittade den igår kväll när jag kliade mig. Har under en längre tid haft ont i brösten men jag har hela tiden tänkt att det har berott på spiralen/minipillrena. Att man är för fullproppad med äckliga hormoner helt enkelt. Men nu känns det ju mindre kul. Knölen är hård och kantig. Det gör ont. Låter inget bra alls när jag skriver ner det här. Ser ju det själv. Men man får ju hoppas att det bara är en körtel som är svullen/irriterad eller nåt. Ska till läkaren imorgon så då får jag se. Usch, skulle bara fattas att det är nåt mer fel på mig. Orkar inte med mer skit just nu.
*grinig*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men..nu får det väl ändå vara nog med elände,din stackare..jag ska hålla tummen för dig och hoppas på en svullen körtel eller nåt annat harmlöst Kram / Camilla!

Anonym sa...

Det finns visst inget slut på eländet för dig... Som en vän sa en gång: Det är bara de starka människorna som råkar ut för allt, för det är bara de som klarar av att ta sig igenom svårigheter!!! Jag tänker på dig och håller tummarna för att det "bara" är svullna körtlar!!!