lördag 7 juni 2008

Banta eller bara...

bli av med värken? :-)

Kanske kan man få båda två till priset av ett? :-D

Har på senaste tid funderat allvarligt på att försöka mig på nån sorts extremdiet för att få värken under kontroll. När jag säger extremdiet menar jag inte extrem i bemärkelsen svälta sig utan just att ta bort saker som är skadligt för mig. Ex socker, mjölk m.m

Med tanke på vilken godisråtta jag är lär det ju bli extremt - svårt!

Jag vet ju att kosten påverkar. Igår åt jag pizza, idag är magen i olag. Bäst mår jag faktiskt när jag inte äter alls, men eftersom det inte är ett alternativ ska jag försöka tota ihop ett bra matschema och sedan hålla det stenhårt under ett par veckor och se om det ger någon förbättring. Tänker mig att det är lättare i den här värmen också. Man bli i alla fall inte riktigt lika sugen på att goffa i sig en massa som vanligt...

1 kommentar:

Linda sa...

Jag mår också som bäst när jag inte äter alls! Tråkigt nog måste man ju ha mat ;-) Hoppas du kan hitta en diet som passar dig,jag är en riktig godisråtta så det är svårt att hålla sig undan tycker jag.