måndag 16 juni 2008

Idag jobbade jag första dagen...

efter provtagningen. Jag var ledig i fredags. Jag vet inte om det är sviterna av provtagningen som spökar eller endot, eller kanske en kombination, men något är det. Efter bara ett par steg på jobbet kände jag att något var fel. Det går en smärta liknande kramp inifrån underlivet som strålar ned i båda benen. Stället smärtan sitter på är inget nytt, men det var en ny typ av smärta. Efter 3 timmars springande var jag helt förstörd. Benen och magen kändes som bly. Jag kan knappt gå som folk. Fy fan vad vidrigt. Efter jobbet blev jag sittandes över en timme utan att orka röra mig ur fläcken. Men jag antar att det är normalt. Som allt annat:-(
Nu ska jag dra ner persiennerna, käka värktabletter och försöka sova bort värken tills imorgon. Önska mig lycka till :-D

Inga kommentarer: