söndag 8 juni 2008

Vad är det för fel på mina läkare...

läser inlägg efter inlägg på forum/bloggar m.m. om endometriossjuka som blir sjukskrivna i parti och minut. Senaste inlägget var från någon som hade konstiga flytningar och lite diffus magvärk. Hon hade blivit sjukskriven i 2 månader... Men jag då?!?!

Fan, jag har ju i det närmsta vartenda jävla endosymptom man kan ha! Räcker inte det? Lägg därtill en ordentlig svampinfektion som spridit sig långt upp i kroppen och urinvägsinfektion. Jag orkar inte. Lägg därtill ett djävulskt fysiskt krävande jobb... Men tydligen ser jag väl för frisk ut. Jag har feber eller feberkänslor nästan dagligen då jag får bädda ner mig i full utrustning (pyjamas) och kräma på värmedynan på full styrka för att jag fryser och har ont.

Är det normalt tro? Polarna verkar inte tycka det när de ringer från parken/stranden i alla fall...

Låter jag gnällig? Jaja, knappast nåt du kan göra något åt i alla fall... :-D

Inga kommentarer: