söndag 5 april 2009

Tillbaka igen?

Jag har inte bloggat på jättelänge känns det som och så mycket har hänt. Svårt att summera allt så jag struntar i det. :-D
Om det blir ryckigt och konstigt och jag missar att berätta något jag skrivit om tidigare får ni fråga.

Jag skulle ha tagit min 5:e decapetylspruta för ett par dagar sen men jag valde att avstå. Decapeptylen har inte gjort någon som helst skillnad. Jag har exakt lika ont som vanligt med undantaget att jag har en massa vidriga biverkningar. :-( Klimakteriet är inte kul. Man kan ju hoppas att det inte blir lika jobbigt den dagen man hamnar i klimakteriet på riktigt... Just nu väntar jag bara på att jag ska bli "normal" igen. Vad nu det är?

Jag har börjat äta rosenrot för att bli lite piggare, vi får se hur/om det funkar. Kanske gör det det, eftersom jag i alla fall lyckats få till det första blogginlägget på länge...

1 kommentar:

Nilla sa...

Vad skönt att ha dig tillbaka igen, så jag får lite livstecken från dig.

Jag väntar med spänning på uppföljning av din kommentar....

Kram