tisdag 20 maj 2008

Må du brinna i helvetet...

du som tog emot mitt samtal på "Sjukhuset" när jag ringde och bad er skicka över mina journalkopior till Sophiahemmet för över en månad sen! Kopiorna skulle skickas över så att jag kan få byta läkare...
I dag var jag där för fortsatt cellprovstagning men ni har inte skickat dom än! :-(
Jag börjar hysa ett riktigt förakt för läkare nu. I er värld kanske ett cellprov är en liten sak men det är det inte i min. Hur kan man "glömma" en sån sak? Jag ska ju för fan byta läkare!
Som tur var, "tur i oturen" så kunde läkaren inte göra den fortsatta undersökningen i alla fall då han snabbt konstaterade att jag hade svamp. Så nu är jag satt på behandling och ska tillbaka för ny provtagning om 3 veckor. Mer väntan...
Han ställde sig också frågande till den förra läkarens diagnos då just slidkatarr kan ge missvisande cellprovssvar. Så man får hoppas på det bästa. Kanske är det bara svamp jag har. Det är jag i alla fall inte den första kvinnan i historien som har i så fall. .-p

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det var FK som godkänt min sjukskrivning. Nu väntar jag på att få höra om jag får godkänt med högriskskyddet oxå...

Hoppas det är bra med dig!

Anonym sa...

Du är utmanad!!! :)