söndag 14 december 2008

Var tog helgen vägen..?

Plötsligt är det Söndag och inte har man fått ett dugg gjort under helgen. :-(

Som så många helger förut... Man kan ha hur mycket planer som helst när det blir fredag. På kul grejer man ska göra under helgen. "Ska bara sova/vila lite innan."

Sen plötsligt vaknar man upp och det är söndag. Jag skyller på det trista vädret. Hoppas det är det som gjort mig så här trött. När kommer solen? Var har den tagit vägen?

Av decapeptylsprutan känner jag inget, tror jag. Visserligen har jag huvudvärk igen men jag tror att det beror på för lite sömn i veckorna och för mycket på helgerna. Vet inte hur jag ska göra med sprutorna i fortsättningen. Min gyn sa att jag skulle känna efter hur det kändes med den första sprutan innan jag tar nästa. Men nu är det snart dags att ta nästa. Och jag känner ingenting? Får nog bli i alla fall en spruta till innan man kan utvärdera detta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så mycket man hört om dessa sprutors bieffekter och du känner ingenting :-) Tänk vad lustigt/trist/skönt eller kanske bara personligt det är. Hoppas att nästa spruta ger effekt! Kram från Emma