fredag 5 december 2008

Läste just på Tyskungens blogg...

och blev plågsamt påmind om hur det gick när jag själv försökte mig på en liknande "aktion" för att få lite hjälp av "storbloggarna" att lyfta endometriosfrågan...
Jag tänkte i min enfald att eftersom det är många unga tjejer som bloggar och frågan (borde?) berör(a) alla av kvinnligt kön så skulle jag få någon sorts gensvar. Men hej vad jag bedrog mig!
Endometrios är tråååkigt...
Man kan ju blogga om så mycket annat. Kläder, smink, botox och... just det: kläder!
Tragiskt. När man kan sprida sitt ord till så många så väljer man att att skriva totalt intetsägande inlägg. :-(
Här är Tyskungens story om hur det gick för honom föresten: http://www.stureplan.se/frame.php?main=http://blogg.stureplan.se/bloggkommentatorerna/
Till skillnad från honom väljer jag att inte lägga ut namnen på de som ignorerade min vädjan. Det är ju ändå ingen som läser det jag skriver... *S*

Edit: Jag upptäckte nu att länken inte är en direktlänk. Klantigt. Men Tyskungens inlägg går att hitta under "bloggkrig". Har försökt att direktlänka men klarar det inte *Grrr*
Av nån anledning hamnar man hos Bloggkommentatorerna istället. Men de blir säkert glada. :-p

2 kommentarer:

Jag skaffade mig en PT sa...

Be honom om hjälp genom att länka till dig! Jag länkar till dig (om ett tag när ungarna somnat...)

Anonym sa...

Nu har jag skrivit på namnlistan./Ylva