torsdag 25 december 2008

Botemedlet mot endometrios är här...

eller? Jag hittade för ett tag sen denna tråd på ett forum:

http://endometriosforeningen.com/endoforum/index.php?PHPSESSID=617fdf0b3b29796ccbe97a7a8d628de6&topic=126.0

Tråden i sin tur leder vidare till denna hemsida:

http://curendo.net/

Jag har självklart redan mailat till dom och begärt ytterligare information. Men efter år av smärta är det lätt att bli skeptisk. Som man brukar säga: om det låter för bra för att vara sant...
Vad säger ni? Är det någon som hört talas om detta och vet mer?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Läste en tråd på endoforumet om det där. Vet inte om det är där du har hittat den, men jag är väldigt skeptiskt till den sidan. Var in och läste och det känns inte helt 100 rätt... Jag hoppas jag har fel känsla, för tänk om det skulle vara sant - men efter flera år av smärta, så känns det som ett avlägset hopp...

Linda sa...

Jag får också en känsla av att det inte är helt rätt, men tänk vilken lycka att få bli helt smärtfri!

Jag går på dubbel dos med synarela nu (inför ivf) och nu efter att biverkningarna har lugnat sig kan jag ärligt påstå att mina smärtor har minskat avsevärt! Helt otroligt.

God fortsättning!

Kram Linda

Anonym sa...

Hmmm.. det låter ju speciellt detta. Så lite info om "botemedlet" på hemsidan gör ju det hela väldigt misstänksamt. Fast en weekend i Tallinn är la aldrig fel :)

Du, det där med kost som du säger har hjälpt.. vad äter du som hjälper? Jag tycker att jag kan slänga i mig en blodig biff utan att känna någon skillnad alls. Kanske är personligt?

God fortsättning! Kram