fredag 26 september 2008

Vad gör man...

när man tröttnar på att ha kroppen fullproppad med hormoner. Jag mår så jävla dåligt av det här. Jag blir aggressiv, helt avstängd känslomässigt och sexlust ska vi inte ens tala om. Man är som en zombie - levande död. Jag vill sluta med dom där jävla minipillren och slita ut spiralen. Men då växer väl antagligen cystorna till fotbollsstorlek! :-[ Sist jag var hos gyn och gjorde koniseringen så hade de ju faktiskt krympt.

Om 80 dagar är pillrena slut och jag måste till gyn igen. Ska prata med honom då och se om jag kan komma på en lösning. Hur funkar det för er andra som "tvingas" använda olika mediciner för att hålla cystorna i chack? Det här känns som moment 22 (igen!)

Jag äter medicin för att hålla mig "frisk", men biverkningarna gör att jag känner mig så sjuk att det är tveksamt om det är värt det. Arg arg arg... :-[

Inga kommentarer: