fredag 5 september 2008

Har på senaste tiden hittat ny information om ...

på nätet...
Kors i taket :-)
Väldigt intressanta grejer. Det handlar (såklart) om alternativa behandlingsmetoder. Sitter tyvärr just nu vid en dator där jag inte har tillgång till dessa länkar, men kommer att lägga ut dom så fort jag har ork och tid. En del av grejerna låter riktigt intressanta, en del får man nog ta med en nypa salt... ;-)Det har ju blivit så när man varit sjuk så länge att man surfat sönder sig på ämnet. Känner numera igen de flesta sidor jag kommer till. Tyvärr. Hur är det för er andra med endo? Surfar ni mycket och letar efter hjälp? Har ni provat något/några alternativa vägar? Skriv gärna en kommentar i så fall. Och länka gärna om ni har några intressanta sidor ni vill visa. Förhoppningsvis är det något jag inte redan sett :-D

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag skrev på listan :) och bra att det sprids! :)

Anonym sa...

Väntar med spänning på de länkarna...

Anonym sa...

Tack för ditt stöd och dina tips! Glömmer ofta att äta linfrön, de står bara i skafferiet och dammar. Känner också att jag mår bäst när jag inte äter, svårt att hitta balansen tycker jag. Vad äter du för kost? Tyvärr äter jag mycket socker och det är nog allt annat än bra...

Ang surfa och alternativa vägar gick jag på akupunktur i några år tidigare. Det hjälpte en del mot smärtorna, men bara för stunden.