tisdag 25 november 2008

Imorgon får jag första sprutan...

decapeptyl. Vet inte riktigt vad jag skall känna inför det. På nåt sätt är jag glad för jag hopppas att jag ska bli av med smärtan, men det som maler i huvudet är ju alla skräckhistorier om dessa hormonbehandlingar. Sällan man hör någon som har något positivt att säga om det när man läser på nätet. Men å andra sidan om sprutorna gör nytta kanske man inte sitter och "gnäller" på forum heller? Får hoppas att det är därför det saknas positiva bedömningar. :-p
Jag skrev ett tidigare inlägg om decapeptyls biverkningar här för de som är intresserade:
http://endometriosbloggen.blogspot.com/2008/11/decapeptyl-depot.html
Om du själv har tagit decapeptyl så får du gärna skriva och berätta lite på komentarer. Vare sig det varit positivt eller negativt för dig så är det intresant att höra hur du upplevt det. Usch, jag är nervös...

Inga kommentarer: