lördag 11 oktober 2008

Det går visst lite trögt med...

uppdateringar på sistone...
Det är jobbet som stjäl all min energi tyvärr. Just nu mår jag sämre än jag gjort på länge. Värken är tillbaka igen. Jag tror att cystorna växer. Känner igen värken. Den känns inte som "vanligt". Det är samma typ som jag fick när cystorna kom. Jag ska boka in en tid och åka och kolla det. Kanske kan man då byta behandlingsmetod? Är så trött på det jag har nu. Känner mig totalt död inombords. Ibland tänker jag att man bara skulle ta bort spiral och piller och låta kroppen sköta sig själv. Men det går ju inte. :-(
Hojen gick "nästan" igenom besiktningen. Nåt kul i alla fall. Nu får den köras i en månad, sen ska den ombesiktas. Det var bara ett par smågrejor så det är lätt fixat. Kul!
Teoriprovet var jag dock tvungen att boka om för jag har inte ens orkat plugga. Det känns lite onödigt att slänga ut pengar på när man kommer dit totalt oförberedd. Men nu har jag i alla fall lite mer tid på mig så då bör det funka. Har också fått tag i en garageplats för vintern till det otroliga priset 150:- /kvartal. Slå det den som kan. :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev lite orolig för dig när du inte skrivit på länge. Hoppas du mår bättre snart.

Visst skulle det vara underbart att få vara "normal" och leva ett liv utan hormoner/ppiller/spiral/värktabletter... Gud vad jag önskar att jag visste vad ett sånt liv innebär. Tur vi inte är ensamma. Vi har stöttepelare från olika håll! Kämpa på! Boka en tid och kolla upp ev cystor.

Teoriprovet kommer du att klara galant!!! :)

Höstkramar från mig!!!

Anonym sa...

Hej. Är också sjuk i endometrios, ska på koll för cellförändringar i slutet av denna vecka. Är skitorolig. Har inte haft problem med sjukdomen sen januari 2007 tack vare sånt där hokuspokusmedicin. Innan hade jag cystor varje gång jag skulle ha mens, och varje gång på höger sida. Hur gick det för dig med cellförändringshistorian? Maila mig gärna på ericagraberg@hotmail.com.. /E.