söndag 21 mars 2010

Till alla er...

som kommentat och skrivit i gästboken:
Kul att se att min blogg kanske varit till stöd och hjälp för någon. :-)
Just nu har jag inte orkat med min endometrios, jag försöker att låtsas att jag är frisk, så därav orkar jag heller inte skriva om eländet. Dock är det som sagt väldigt kul att läsa från er som uppskattar det jag skriver/skrivit.
Får se om skrivarlusten kommer tillbaka. I så fall kanske bloggen tar fart igen. Annars kommer jag i vilket fall som helst låta den ligga kvar.
Kram på er alla endohjältinnor!

4 kommentarer:

Elin Sandman sa...

Jag forstar att du behover en ordentlig paus. Jag har flera ganger gatt in i en sorts trotts da jag inte ens velat hora ordet endometrios. Inga mer lakarprat, medicinsnack eller vad som nu kommer pa tal.

Det ar klokt av dig att ta en paus. Bloggen ar ju ocksa for din skull, du ska ha den som ett stod, den ska inte kannas jobbig!

Kampa pa tjejen. Du ar inte din sjukdom! Den rakar bara finnas dar.

Kramar

Elin

Anonym sa...

Hej!

Tråkigt att höra att du inte orkat skriva på sistone p g a sjukdomen. Har du provat på kinesisk akupunktur? Min dotter har också endometrios och har nu gått ett antal gånger på akupunktur. Nu känner hon sig äntligen bättre och kan vara uppe på benen och endast ta en vanlig värktablett och inga starkare tabletter. Alla är ju olika så allt kanske inte hjälper för alla men det kan ju vara värt att prova!

Helena sa...

Jag snubblade över denna blogg och blev mycket glad. Har själv lidit av endometrios i 25 år. Ja, bra mycket längre än de har accepterat den som sjukdom. Jag har gått igenom alla slags mediciner och fått varit testdocka många gånger. Nu är livmodern borta och smärrtorna borda vara på samma ställer, tyvärr inte.
Hoppas du orkar med att fortsätta bloggen annars kanske jag tar över, för uppenbarligen behövs den med tanke på alla dina besökare.

Micke Skribent sa...

Endometrios tillhör en av dom moderna sjukdomarna.

http://gluten-celiaki.blogspot.com/2011/04/endometrios-glutenintolerans-celiaki.html