söndag 8 februari 2009

Bloggpausar på riktigt nu.

Jag har ingen energi kvar att blogga om endometrios. Hatar den här jävla sjukdomen så mycket. Jag är för tillfället helt tömd på energi vad det gäller detta ämne. Känns som att bara ordet "endometrios" framkallar spykänslor. Jag kommer dock att behålla bloggen och återkomma när jag mår bättre. Ni som vill får gärna lämna kommentarer, jag kollar emellanåt. Däremot kommer jag inte att skriva på ett bra tag. Hoppas ni inte glömmer bort mig under tiden. :-)

Och just det! Namninsamlingen är återigen öppen för er som inte har skrivit på än. Så gör en insats! Skriv under, bekräfta genom att svara på "bekräftelsemailet" ni får, och luta er tillbaka i vetskap om att ni hjälpt till att göra våra röster hörda. :-)

Syns om ett tag! När det nu blir. :-)

9 kommentarer:

Linda sa...

Förstår dig så väl, denna hemska sjukdom förstör så mycket.

Kom tillbaka när du har kraft och ork igen.

Ta hand om dig!

Kram Linda

Anonym sa...

Jag hoppas hoppas hoppas att du mår bättre snart. Du är så värd att få njuta av livet och må bra!!!

Skickar en massa kramar och fortsätter sända en tanke till dig!

Kram

Anonym sa...

Är det här din blogg på annat språk???

Hoppas hoppas hoppas du mår bättre snart!!!

Kram kram

http://translate.google.com/translate?hl=hr&sl=sv&u=http://endometriosbloggen.blogspot.com/2008/11/decapeptyl-depot.html&prev=/search%3Fq%3Ddecapeptyl%2Bdepot%26start%3D60%26hl%3Dhr%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26sa%3DN

Endobloggen sa...

Det verkar som det är min blogg ja. Skumt. Var hittade du det här?

Anonym sa...

Hittade den hos mig. Jag kan se länkar från var folk har hittat till mig. Det där var en länk. När jag klickade på den, så kom jag till "dig". Verkar som om det är din blogg, men översatt till polska eller nåt liknande...

Kram

♡ Madeleine ♡ sa...

fullt förståligt att du inte orkar blogga just nu. Vila, lev

hoppas en dag att du känner för att skriva igen...

Kramar Maddelojne

Anonym sa...

Jag förstår dig så väl, endosyster!! Ibland blir det bara FÖR MYCKET!!

Lev, ta hand om dig och hoppas du orkar! Varmaste, varmaste kramar!!

Anonym sa...

Så här står det:

"Hej till alla,
vill bara ge er vägen till hälsan och livet tillbaka.
Gå på endogyn.de
där kan ni välja tyska eller engelska.
Dr. KrutschinskI är en fantastikt läkare(BÄST-BÄST-BÄST)Han kan hjälpa er-jag lovar.Gå in på sidan och läs
Lycka till alla er därute som kämpar.
Kram "

Anonym sa...

Hur mår du? Jag blir lite orolig när jag inte hör nåt alls från dig... Hoppas hoppas hoppas du mår bättre snart!

Skickar en massa kramar och tankar till dig!!!