torsdag 21 augusti 2008

Vad är det för fel på folk...

kan man ju undra...

Har en annons ute angående en motorcykel till salu. Hittills har jag fått 2 svar...

Ena killen har svarat och berättar att han redan har köpt en hoj, men är intresserad av hur vissa detaljer på min funkar?

Nästa frågar om jag vill byta hojen mot en bil fastän det klart och tydligt står: inga byten.

*Grrr*

Varje gång det kommer ett mail hoppas man ju i sin enfald att det ska vara nån som är intresserad av det som står i annonsen...

Är detta ett vanligt fenomen tro? Kanske kommer det snart riktigt knäppa mail? :-o

Så... vill du köpa en hoj?
Hör av dig!
Annars, lämna mig i fred! :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vad det är med folk kan man undra ibland.

Anonym sa...

Det finns många puckon - men bara ett original!

Jag säljer av en hel del kurslitteratur just nu och då ringde en kille och frågar efter helt andra böcker än de jag har i annonsen...