fredag 8 augusti 2008

Semesterdagarna...



rusar iväg och jag har fortfarande inte fått de papper från FK som de påstår att de skickade den 23:e juli. Skandal. Hade hoppats på att lyckas få åtminstone ansökan om högkostnadsskyddet klar under semestern, men det verkar lönlöst. Hur svårt kan det vara att skicka ett papper? Att man ska behöva ligga på hela tiden och ringa dom så fort man gör ett moment i sin ansökan för att dubbelkolla att de verkligen gör sin del av vad de ska känns som ett hån med tanke på deras krav på motprestationer. Jag har nu på min semester tvingats ringa till dom minst 5 ggr (med telefonköer och allt vad det innebär) + plus att jag har varit tvungen att gå upp på jobbet 2 ggr för att få papper som tydligen behövs för "kompletterande uppgifter" som inte nämndes från start. Och ännu har de inte lyckats få fram det där jävla papperet! Vilket alltså innebär ytterligare telefonsamtal och telefonköer innan jag kan koppla av. Sen ska man bara vänta på att få ansökan avslagen...
Hur fan ska man lyckas ringa dom igen och hålla en trevlig ton? Om jag säger det jag egentligen vill säga kanske jag får en jättelång semester...


*Man måste vara frisk för att orka vara sjuk*




Inga kommentarer: